Tisdag 15

Nu är Lucian trött ska ni veta..
Har snart lussat i en och en halv vecka,
och minst fem gånger per dag.. Idag tio!

Nu är vi klara för idag iaf, har en dag kvar imorgon.
Jag har tagit ur fläskfilé från frysen så nu väntar
jag bara på att älsklingen min ska komma hem
så vi kan äta middag..

Antar att jag kommer att vara helt slut efter,
precis som jag har varit de senaste dagarna.
Så nå riktigt kul blir det nog inte.. Jag tänker
kanske åka iväg och kika på någon julklapp
eftersom inget sådant har hunnits med.
Men det blir ju förstårs om jag orkar.. :)

Ha det bra sålänge, saknar er alla i skolan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår om du är trött gumman!

Endast en dag kvar. Du har varit jätteduktig. Du och Peter får komma hem och vila lite här i Växbo i jul. Längtar efter det. Kramisar

2009-12-15 @ 19:12:42
Postat av: Bojan

Miss you to! ;)

2009-12-16 @ 15:09:13
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0