Tisdag 29

Jag hoppas att alla har haft en underbar jul.. Det har iaf jag :) Fööör den har spenderats med hela tjocka familjen.. Och vi fick alla jätte mkt julklappar.. Gud vad snälla familjen måste ha varit iår :)

Jag fick allt ifrån:
smycken
dator
skrivare, kopiator, skanner
kastruller och annat bra att ha i köket
adidasdress
skiddress
presentkort, gina och ikea
biljetter till en hockeymatch
kläder, halsdukar mm
glasvasar
hudvårdprodukter
shampoo å balsam årsförbruknig
aaah, mycket mycket mer.. Jäklarns, massvis med bra saker :)

Jag är iaf jätte nöjd med julen och vad den gav ;)

Nu är det snart dags för nyår och den ska firas med massvis med fina människor.. Ute i Skålsjögården tror jag att det hette? :) Börjar dagen med pulkarace och sedan middag och trevligheter.. Vi stannar över natten, vilket betyder att ingen behöver tänka på skjuts, som också betyder att alla kan ha riktigt kul :) Längtar..

Peter har lämnat mig för fotbollsträning, suck.. Men det går en film på tv som jag bara älsklar, When a man loves a women.. Den är sjukt bra.. Så inte grinar jag inte :) Dessutom ser morgondagen fin ut.. Mammsen hämtar mig och sen hämtar vi upp Maja och lillkussen Sara och beger oss till Gävle.. Maja ska fixa håret hos syster, och jag ska bara kika runt lite, skönt!! Senare på eftermiddagen ska vi äta mat hos svärföräldrarna, göttgött.. Sen är det torsdag och det nya året ska firas :) Det ser ljust ut..

Men nu har filmen börjat, vill ju inte missa en sekund.. Kramar

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja julen har varit bra....men nu längtar jag till nästa då jag får ha er här hemma på julafton. Tack för sällskapet idag. Det blev en mysig dag i Gävle. Nu sover din lilla kusin Elias i min säng. Han tog ett bad och sen käkade han lite vindruvor i soffan sen blev det kväller med vår gofis. Kramisar

2009-12-30 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0