Tisdag 8

Nu har lucian dragit igång i all sin hast.. Vi lussar på och idag åkte jag och hämtade bilen vi ska turnera i :) Från att inte ha någon bil alls så har jag gått till att ha två, knasigt! :)
Igår åkte iaf jag och Peter hem till växbo och målade sista varvet på spegeln. Den blir skit snygg!! (nöjd). Sen kikade vi på en film och sussade till i soffan :) Idag har Peter jobbat och jag har lussat..

Känner att jag missar nästan allt i skolan nu på slutet. Vi slutar den 18, och jag kommer tillbaka till skolan den 17.. Så jag har med andra ord två dagar kvar i skolan innan jul.. hmm :)

Hur som haver :) I söndags var det luciadags i söderhamn (ja, man är ju med där också). Jag snodde någon bild från Emelie Axling som knäppte jätte fina kort.. Det blir en underbar stämmning i kyrkan!
   

Jag ska fortsätta lussa på denna vecka här i bollnäs, sen är det kröningen här den 13, på söndag.. Hoppas det blir lika mysigt och fint här som det blev i söderhamn.. :)
Måste köpa julklappar också ?!?! Gosch, ute sent iår :/ Men vi ska nog kunna skrapa ihop något bra ändå.. Svåraste är ju till sambon min :/ Har ni förslag så kommentera dundergärna :)

Ha en bra dag, nu måste jag plugga lite!
Puss och kram..

Kommentarer
Postat av: maria

hehe vi får ju troligen sluta den 17/12, så vi får kompledigt för öppet hus och niornas konsert



Och det tackar man ju inte nej till, haha :D

Hoppas du har det fin-fint på lusseveckan!

2009-12-08 @ 17:48:31
URL: http://maryhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0