Torsdag 10

Helt värdelös dag. uff.
Dunder trött och har haft huvudvärk hela dagen, inte kul alls..

Tidigare idag åkte jag hem till växbo och tvättade lucialinnet, sedan hämtade vi spegeln som vi målat om.. Den är jätte fin och kommer att passa perfekt i hallen :)
Något mer har jag väl inte gjort..

Darling min har åkt iväg på träning.. Jag ska ta reda på efter middagen men det är mkt roligare att sitta här och kika på kläder. Fan, tänk om man hade pengar.. Lixom pengar i överskott så man bara kunde klicka hem allt möjligt..

Nej nu ska disken tas och sedan ska här strykas.. Borde ju plugga också, urk!



Kommentarer
Postat av: Bojan

SV: hehe jaa, måste smaka den någon gång bara!! ;)

2009-12-13 @ 21:12:36
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0