Måndag 23

Happ, då var det måndag igen.. Fan helgerna bara flyger förbi, förjävla tråkigt tycker jag :) Men sånt är livet antar jag..

I lördags hjälpte jag min kära sambo lite med hans fotbollslag.. Det jag gjorde var att skjutsa tre grababr 1,5 mil ut i ingenstans och bara droppa av dem.. Hejdå, nu får ni ta er tillbaka på egen hand.. Mobiltelefon och pengar fick dom inte ha med sig, så det var bara att börja springa.. Uff, kände mig jävligt dum :)
Efter det åkte jag hem till kära mamma.. Vi bakade lussebullar och gjorde glögg.. Sååå god glögg min mamma gör :) Peter kom senare mot kvällen han också och åt med oss.. Trevlig lördag..
När vi sedan åkte hem så fick jag städmani och städade ur hela skrubben.. Blev bra och rensade även bort några skor !?! Hör å häpna men vissa var trasiga och vissa för små/stor..

Nu är helgen förbi, tråkigt är väl det.. Idag blev allt bara kaos på skolan.. Usch på den säger jag.. Vore det inte för att jag tar studenten iår så skulle jag inte sätta en fot på skolan igen.. :) Så dålig är den..

Nu kom älsklingen hem.. :D Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var en mysig lördag. Tack för trevligt sällskap och hjälp med bakning och kokning av glögg.

Kramisar

2009-11-24 @ 07:26:04
Postat av: Bojan

Håller med dig det där med skolan. ibland blir man bara för less alltså :P

2009-11-28 @ 14:09:29
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0