Tisdag 17

Känner att jag har en sak på hjärtat som jag måste få bort..
Igår, närmare sagt måndag då en ny period började i skolan. Då läggs en till lektion till på schemat som heter Naturkunskap B.. Vi går glatt dit och tänker att vi ska få lära oss något. Men hör och häpna, där sitter teknik-klassen också !?!?!

Hur gick nu detta till. Estet + Teknik?
Med funderingar snurrandes i huvudet sätter vi oss på raden längst fram i klassrummet och tar fram vår penna och papper..
10 min in på lektionen och gubben där framme har börjat snckat atomer hit och elektroner dit.. VA? Vi tittade på varandra och ingen förstod ett dugg.. Teknikarna satt där å mös bara, det här gjorde väl dom i ettan..

Det slutade med att jag till slut öppnade munnen och sa, STOP.. Snälla nu behöver vi en förklaring! Teknikarna tyckte vi var helt dum i huvudet och nu är man klassad som hjärndöd då..
Samma visa idag, labba? Klart man inte kan labba om man aldrig har gjort det. eller? Teknikarna skrattade åt oss och vi förstod ingenting..

Fy för teknikare.. Skulle vara så jävla roligt att ta med ett piano någon gång och be dem spela en blues-tolva tex.. Och sen skulle jag skratta åt dom!! :)

Kommentarer
Postat av: Bojan

haha grymma talanger!! ;)

2009-11-18 @ 22:32:42
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0