Torsdag 19

Igår var en stressig dag..
Hade nationella från 8.00 till 13.00 Sedan dansade vi i två timmar. Skyndade hem och fick en manadrin av älskling :) Sedan var det bara att skynda sig ner på Heden för att öva.. Snabbt hem, slänga i sig lite mat och sen kom mamma och hämtade mig för då vankades det ännu mer träning..

Idag är jag sååå trött, om inte annat min kropp. Puh.
Ikväll är det övning igen efter skolan och sen träning. Men imorogn, då jeavlar är det dags för fredagsmys. Gud så jag längtar.. VILL HA FREDAG NU!

Åter till skolarbetet nu.
Skicka in uppsats i historia - check.
Lämna in CV - check.
Skriva klart medeltiden - check.
Lämna in PRV - check.

Nu - Ragga röster och kopiera kvitto - check check :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha, nej jag vet ^^, men du kunde ju lika bra ändå ;)

2009-11-19 @ 13:11:21
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vila nu ordentligt i helgen. Så du orkar med träning och ännu mera raggning till veckan ;)

Kramisar

2009-11-21 @ 09:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0