Lördag 4

Idag är det lördag... Vaknade ganska trött efter en bra fredagskväll, men det var bara att hasa sig till jobbet ändå.. Jag och mamma tog tag i mitt och peters kök. Det är inte bara att gå igenom ett kök, men gud så fint det blev. Allt är på sin orning och rent, helt plötslligt känns det som ett nytt kök :) Nu är det bara fönstren som måste putsas och lite gardiner som ska bytas, sen kan vi välkomna vintern..
Idag har jag även hunnit med att handlat lite och ätit med pojkarna.. Sen gjorde peter sig iordning för en kväll med pojksen och jag har suttit i soffan mest hela kvällen. Det är faktist skönt att vara ensam ibland, men verkligen inte för ofta. För även fast det är skönt, så saknar jag peter.. Konstigt :)
Men det verkar som att pojkarna snart har fått nog, för det plingar i mobilen och det pratas om hämtning. Så jag ska ta och kasta på mig lite kläder, hämta hem älsklingen min och sen ska vi mysa ner och somna till en film. Fy, jag tycker det låter underbart :) Hoppas ni andra haft en trevlig lördag, puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0