Söndag 18

I fredags åkte jag med klassen upp till Huddik. Vi hade en jazzkonsert där, och vi var bara såå bra!! :) Kul var det..
Vaknade på lördagen och kännde mig sådär, men jag och mamma tog oss ner på stan en sväng ändå. Sen skjutsade Peter mig till Karin där vi blev bjudna på mat. Det var väldigt trevligt, drack lite vin och hade det kul.. Men det tog inte lång tid innan alvedon tog slut, min hals kajkade ur och febern tog tag igen, uff.. Men som sagt man heter väl inte westberg bara för att, nej jag härdade ut hela kvällen och vid ett någon gång hämtade Peter mig och vi åkte hem och la oss.. Tack Karin :)
Har väl inte sovit så pass mycket inatt, har mest suttit och hostat :/ Och så har det fortsatt resten av söndagen också, uff jag hatar att ha feber!! Peter och jag har ätit lite nu, och jag tror att jag bara ska ligga i soffan resten av dagen, man orkar ingenting, fyy..
Hoppas ni andra mår bättre än mig och ha en bra dag :) !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman! Kramisar mammsen

2009-10-19 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0