Måndag 28

Vad roligt det var att få kommentarer igen! :) Men har fortfarande inte kommit igång med detta bloggandet än, jobbar på det..
Jag var precis påväg ut genom dörren imorse och skulle åka till skolan när jag får ett sms av mina kära lärare att lektionen är inställd. Vilket betydde att jag inte började kl 9, utan halv 1.. Suck och stön, la mig igen men nu är det dags att snart dra sig iväg ändå..
Hoppas på fototajm med caroline någon gång under de närmsta veckorna. Skulle vara super skoj :)
Och sen slänger jag ut en bild till victoria som var sugen på att också färga håret. Dock är det ändå lite ljusare nu efter en vecka på Kreta :)

Nu måste Mimmi åka till skolan så hon inte kommer försent :) Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi får ta tag i det nu till veckan kanske om du har tid någon dag? :)

2009-09-29 @ 18:35:51
URL: http://carolinerosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0