Lördag 17

Dåligt med inlägg här, förlåt men lever ett stressigt liv nu!

Denna vecka har jag och hjärtat mött varandra i dörren, hej, hejdå. När jag kommer hem från skolan åker han på träning och när han kommer hem åker jag på träning. Usch! Nu ska det bli ändring på detta! Men denna lördag har varit allt annat än lugn. Upp och iväg för att titta på pojkarnas innebandymatch, vidare ner på staden för att äta lunch med mamma och syster. Fort hem för att göra mig iordning till hälsinge expons modevisning. Ut på scenen och glänsa. Fort hem för att se pojkarnas fotbollsmatch, nu fort till lägenheten. Byta om, fixatrixa och fort till söderhamn för middag med brudarna! Puuuuuh!
Nästan samma visa blir det imorgon :)

Men nu blir det andra bullar. Har inte tid att sitta här och skriva, måste åka nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0