Tisdag 27

Jag har en dålig dag. Tisdagen som skulle bli så bra, bara två lektioner i skolan sen hem och plugga undan lite saker. Dagen började så dåligt som den bara kunde ha gjort! Vaknade med världens illamående. Försökte sminka och göra mig iordning men fick sätta mig ner på toaletten stup i minuten för jag trodde jag skulle svimma annars. När jag väl kom ut i den friska luften kändes det lite bättre, men på bussen trodde jag att jag skulle dö. Jag ville inge annat än att slänga mig av bussen och spy. Mådde illa och kände paniken inom mig i en hel timme på bussen. När jag kom fram gick jag raka vägen till caféterian för att köpa mig något att äta. Jag brukar bli såhär dålig när jag inte ätit något så jag tänkte att det var det som fattades. Åt och kände mig återigen lite bättre, men inte länge till. Var med på lektionerna men sen ville jag bara hem, hem, hem! Satte mig på bussen, och kände att jag behövde spy redan efter 5 minuters bussresa. Inte bra alls eftersom att jag då hade 55 minuter kvar på min resa hem :( Där satt jag och hyperventilerade i en timme för att inte kräkas på bussen, när vi stannade på bollnäs station hann jag inte längre än 10 meter från bussen till en buske där jag la världens kräka! Oj vad pinsamt säger jag bara. Men jag kunde inte hålla emot längre. :)

Nu är jag iaf hemma, köpte mig en drickyoghurt för att dölja smaken av spya i mun, men det gick inte läng tid innan den kom upp också. Men den kräkan hamnade i toaletten här hemma! :) Jag sitter i soffan och försöker plugga lite, har iaf skrivit en del på svenskan, orkar inte påbörja historian, den får vänta en stund! Ska fortsätta skriva så mycket som möjligt på svenskan tills hjärtat kommer hem. Då hoppas jag nästan på att få åka och köpa blommor till balkongen om jag orkar. Annars kanske vi kan göra det imorgon!


här sitter jag, tycker lite synd om mig själv och
pluggar i en mysdress jag fått av min kära mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0