Torsdag 1

Nu är jag så otroligt irriterad så jag skulle bara vilja skrika och be alla dra åt helvete.. Jag har ett projektarbete att göra denna helg, en konsert. Förlåt jag kan inte dricka, ut å festa som alla andra imorgon. Jag totalt förstör min röst då. Se mig som tråkig men så är det bara!!

Var hem till växbo idag efter skolan för att fika lite, pappa fyller år! Hade det jätte trevligt så önskar att jag stannat kvar för något välkomnande hem fick man ju inte! Vad har hänt med att svara i telefon eller svara på ett sms, tydligen jätte svårt nu för tiden? Hade jag som sagt vetat att det skulle vara tv-spels turnering här så hade jag kunnat stannat i växbo så jag inte störde. Men det var svårt att veta när vissa inte kan svara på frågor.

Sitter i sovrummet och är lite lätt irriterad då. Men nu är det som det är, projektarbetet som gäller i helgen sen får ni tycka vad ni vill. Lika bra att lägga sig kanske? Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram hjärtat!!

2010-04-02 @ 19:53:30
Postat av: Linn

sv, finns på petite-avdelningen :)

2010-04-04 @ 13:46:18
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Linn

Sv: Strlk 8 är ungefär som XS/S när det är på petiteavdelningen :)

2010-04-05 @ 06:15:17
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0