Torsdag 22

Gillar inte torsdagar! Nu har jag suttit här sen kl 11, kl är nu snart 13 :( Bara för att vi ska ha en svenskalektion kl 14, suck. Menmen, på denna tid har jag ju självklart hunnit gjort bort mig. Brukar ju vara ganska bra på det!

Jag sitter vid skrivaren i datasalen och maria ropar på mig och frågar om skrivaren är på. Jag hoppar upp och trycker på on-knappen men inget hände. Ropar tillbaka att den inte verkar funka eftersom att den inte startade. Letade efter sladdar å grejer för den kanske inte var ikopplad tänkte jag. Men efter en stund av trixande och fixande insåg jag att alla sladdar satt där de skulle och kunde inte förstå varför den inte fungerade. Säger till maria att den inte funkar helt enkelt. Under tiden jag säger det ser jag ett stort a4 papper som ligger på skrivaren. OBS, SKRIVARE UR FUNKTION! Ojsan, såg inte den :)

Så nu har folk här fått sig ett gott skratt. Jag ska fortsätta sura fram tills lektionen börjar, sen får jag åka hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0