Fredag 12

Igår kom ett litet mirakel till världen.. Tilda elsa johanna, dotter till min kusin Linda och hennes Andreas. Ett stort grattis till er!!

HELG, jaa underbart.. MEN....... Hjärtat är borta ikväll, fredag jippie :( Jag sitter inte i skolan men jag har skolan i mina händer. En religionsuppsats ska vara inskickad innan midnatt, fy bubblan! Hungrig är jag å, uff!!

Imorgon (lördag) blir det middag på travet, något genom svenska spel tror jag att det var.. Sedan på söndag ska jag och hjärtat åka hem till min mor och far och måla vår byrå som står i garaget och fryser :) Sen tänker jag då tvinga sambon att vara hemma en kväll, det är ju för bövelen alla hjärtans dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0