Fredag 19

Fredag och två lektioner innan helg. Religion och historia, det kan nog inte bli mycket sämre. Efter skolan ska jag hem och städa undan lite, sedan åka hem till växbo och fixa håret för syster har kommit hem över helgen. Med mig hem sedan får jag en ny och fin byrå :)

Igår hade jag en dundermysig kväll med hjärtat. Sussade en timme efter skolan (behövligt). Lagade tacos och myste i soffan framför OS. Jag somnade sedan i soffan, hihi!

Nä nu är det dags att pallra sig till maten snart. Hoppas det bjuds på något gott.

Kommentarer
Postat av: elin

varför står det mimmi på din header?

2010-02-20 @ 23:27:46
Postat av: mimmi

därför att jag kallas för mimmi..

2010-02-21 @ 12:55:15
URL: http://emwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0