Måndag 1

Då har man gått in i februari, inte långt kvar tills jag fyller år och studentkryssningen äger rum :) Det är i mars det händer!! ;) hihi.

Idag var jag duktig och gjorde klart inlämningsuppgifterna så jag är helt ledig ikväll. Enda kvällen jag och peter är lediga tillsammans. Annars är det träning hit å plugg dit. Därför har vi bunkrat upp med popcorn och dipp, ljusen är tända. Dubbelmys :)

Skulle bara köpa ett nagelack idag på stan, när jag bara råååkade gå in i en skoaffär och se de snyggaste skorna jag sett på länge!! :) Tokbilliga så dom är mina. Ni kan få en bild sen :) Jag kommer att vara sjukt snygg i dem på tex kryssningen, hoho.

Nu är peter ute på videobutiken och kikar för fullt, bäst att jag också hänger med här i svängarna. Annars kan det ju bli vilken film som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0