Onsdag 17

Åh titta vad duktig jag har varit nu!! Tack vare lite hjälp från Marre så har jag klarat av att fixat lite i bloggen. Jag tycker att jag har varit jätte duktig :) Ska hitta på någon rolig header nu när jag vet hur man gör, men det får se ut såhär nu.

Hjärtat lämnade mig nu för träning. Men det värsta är att han har lämnat mig för hela kvällen/natten
:( Dumma Jon har lurat dit honom för fotboll/OS/hockey natt med öl å grejer. Klart Peter blir sugen då.. Hihi, nä skojade bara. Självklart att grabbarna ska kika sport hela natten! Jag tycker isf att det är snällt av Jon att han låter dem vara där så jag kan sussa :) Annars brukar det kunna bli lite livat när det inte går som grabbarna själva vill.

Känns dock lite konstigt, vad ska jag nu hitta på? Brukar inte kunna somna utan mitt hjärta brevid mig heller, men inatt ska jag visa att jag är en stor flicka och kan klara mig själv :)

Hmm, borde kanske städa lite då nu när jag är ensam? Fast ;) snart isf hihi..
Tänker kika klart på vänner nu, sedan måste jag göra iordning någon mat till mig. Det var dunderäcklig frukostkorv med brockolligratäng i skolan idag, uff. Nä, finmat till middag blir det ikväll :)

Skickar iväg en puss till mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0