Onsdag 17

Hatar att vara ensam hemma! :( Jag har jätte ont i magen också, jävla mensvärk. Det blir bättre med åren, jo tjena. Jag har inte känt en förbättring på dessa 8 år iaf. Dåliga mänskliga, naturliga sak!

Jag vill bara att hjärtat ska krypa ner i sängen brevid mig. Det kommer han att göra också, fast senare inatt. Hoppas att jag vaknar så jag kan pussa lite på honom. Pusspuss.

Nu ska jag försöka att sussa lite. Har föresten redan nu ställt klockan så jag inte glömmer det :) Imorgon väntar världens tråkigaste skoldag, men thats life har jag lärt mig efter ett antal år i skolan. Man börjar vänja sig nu när det närmar sig slutet, hoho!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Aaah jäklar!! Jag glömde helt bort att gå in & fixa bloggen åt dig som jag lovade, de va som bort blåst dagen efter & kom på de nu. Förlåt!! :P

2010-02-18 @ 08:07:53
URL: http://carolinerosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0