Söndag 21

Helgen har varit jätte skön. I fredags fick jag höra utan älsklingen att han hade träning kl 17, innebandy kl 19 och sedan var det hockeykväll hemma hos oss kl 21. Det var med andra ord bara för mig att hitta på något. Så jag åkte hem till växbo. Till mamma och pappa, syster hade också kommit hem så hon tog tag i mitt hår :)

På lördagen hälsade vi på Linda och Hägge och lilla Tilda. Underbart söt!! Sedan åkte vi hem till växbo igen och åt middag, då hade även Johan kommit hem och hälsade på. Vi åt, tittade på melodifestivalen och självklart OS. Vilket guldlopp av svenskarna. Vi satt i soffan och skrek å hade oss på slutet så att guldet skulle bli vårt. Men jag är nästan lite gladare över bronset :) Johan gjorde ett kanonlopp, vi alla var nervösa under hela loppet. Och vi alla blev rörd över hur de andra svenskarna hjälpte honom till medalj. Bra Sverige!!

Nu är det söndag. Städa, tvätta och kalasa står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för trevligt sällskap i helgen och hjälpen med att heja fram våra svenskar. Det var ett jobbigt lopp där hemma i soffan.

Kramisar

2010-02-21 @ 21:19:13
Postat av: mimmi

Hihi, ja det var det verkligen. Men vi fick dom i mål!! Ja, tack själv. Alltid lika mysigt och skönt att bara komma hem en sväng. Kramar

2010-02-21 @ 23:21:48
URL: http://emwestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0