Söndag 28

Nu har lilla jag lärt mig en sak. Att när man ska åka på fest, eller som igår bara dricka lite vin hos vänner så ska man ta med sig en vinflaska. För om det då blir som igår så hade man vetat när man skulle sluta dricka, just det när vinflaskan var slut! Men då som jag gjorde, tog med mig en vindunk. Då blev det helt plötsligt svårt att veta när man skulle sluta dricka! Ni förstår nog vart jag vill komma med detta? Dunken visade spår på vägen hem från tupps, det tog sin lilla tid med andra ord, och även imorse visade dunken vad den kunde göra. Huvudvärk mina vänner, huvudvärk!

Men tackar ändå för en kanonkul kväll med frida och grabbarna!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

:)

Ja det är lätt att det blir lite för mycket när man har en vindunk och inte en flaska.

Kraaaaam

2010-03-01 @ 08:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0