Tisdag 16

Jag har världens underbaraste pojkvän och sambo!!
4 veckors massage hos en jätte duktig massör, det är helt underbart skönt.
Måndagar är nu mera min favoritdag. :)

Nu ramlar det in saker att göra, Emelie kommer att ha fullt upp. Närmast väntar födelsedag och studentkryssning i mars. Sedan går vi in i april och mitt och Sibels projekt arbete kommer att äga rum. Fick även ett till projekt som kommer att äga rum i april. Såfin vill ha mig som modell till Hälsinge Expon, superkul. Sedan har vi maj och slutproduktion, hoppas så många som möjligt kommer och ser vår sp på teatern i Söderhamn den 7-8 maj! Sedan bara ramlar vi in i juni, bal och student. Det gäller att ha många järn i elden eller hur man säger. :)

En stor Puss till mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men eller hur!!!

Du vet då hur du ska göra för att aktivera dina stackars föräldrar ;-)

Finns snart inte en ledig helg fram till midsommar.

Kramisar på dig

2010-02-16 @ 20:53:16
Postat av: mimmi

Hehe, nejdå. Men kan förstå att det snart inte finns några lediga helger kvar. Men det ska vara aktiverat :)

Kramar

2010-02-16 @ 21:28:07
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha har du fått tagit över min plats som modell åt dom nu? :) då får jag äntligen titta på miodevisningen en gång :) kram

2010-02-16 @ 23:46:32
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0