Onsdag 24

I måndags kom sötnosen nathali hem till mig. Vi busade på, drack ett glas vin och mumsade i oss popcorn! Pratade bara massvis med strunt :) När vi vaknade på tisdagen var det bara att piffa till i håret och smeta på mascaran sedan hoppa in i auidin som med hjälp av mitt rattande tog mig nathali och sibel till Sundsvall.

Noliamässan väntade oss, dock gick vi bara några varv och åt lite godis. Sedan hoppade vi in i bilen igen och tog oss vidare till centrum. Inte mycket till shopping för oss blev det men en mysig dag hade vi, tack för det! Som vanligt när det gäller oss så händer det ju massvis med tokigheter, men jag tror vi håller dem för oss själva denna gång.

BeställaBeställaBeställa
Åh dessa godingar vill jag ha, vill ha mkt mkt mkt mer av dem. Finns så mycket fina småhjärtan, krokar, skålar mm, men visar några snyggingar som snart kommer att bli mina.


Finns dunderfina olika hjärtan, vet inte vilka jag vill ha. Vill ha alla :) Men det blir för många. Jag vet iaf att jag vill ha ett hjärta som finns på majas café (samma design) att hänga på badrumsdörren. Och sedan en välkommen skylt, så fina!

Tänker beställa lite nu, sedan ska jag åka till majas och kika ännu mer. Kan inte få nog!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja dom är för söta de där små skyltarna. Vi får väl ta oss en sväng på Majas och shoppa lite. Och du!!!! Jag tror att det är lika bra att vi inte får veta alla tokigheter som ni har haft för er =)

Kram kram

2010-02-24 @ 12:56:33
Postat av: mimmi

Haha, nä eller hur! Lika bra att hålla tyst om det :)

Kram

2010-02-24 @ 17:03:24
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

det är en sån välkommen skylt jag har och sen har jag en sån där som det står servetter på oxå.. vill oxå ha alla saker!

2010-02-24 @ 21:42:40
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Vi får väl handla lite åt dig med Johanna=)

Kram

2010-02-25 @ 07:01:32
Postat av: Neha

Åh snygga:D

2010-02-26 @ 19:00:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0