Torsdag 18

Jag var inte så tuff som jag trodde igår! Det tog tid men till slut sussade jag in en stund. Men sen kom hjärtat hem och snidade om å greja, varför vet jag inte men jag vaknade iaf och sen var det helt omöjligt att somna om. Suck! Strax före min klocka ringde så kom han hem igen. Han kommer nog att vara ganska trött idag :)

Nu är jag i skolan, ligger i soffan och skriver en uppsats i kulturhistoria, det går inte framåt. Samtidigt lyssnar jag på Babylon Zoo - Spaceman :) Haha, kan vara en av de mysigaste låtarna som gjorts.
Spaceigt värre!

I helgen vill jag inget annat än att mysa med mitt hjärta.
Jag är så trött, orkar inte göra något speciellt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad bra då :) ja jag ser väl de, bra jobbat!

2010-02-18 @ 19:13:55
URL: http://carolinerosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0