Torsdag 4

Idag sjukanmälde jag mig från skolan.. Vaknade med feber och mådde helt enkelt inte så bra.. Har mest legat i soffan och knaprat på alvedon. Hjärtat kom hem en sväng efter jobbet och pussade på mig, men nu har han åkt iväg igen :( Ska trycka i mig någon till alvedon så jag blir lite piggare till kvällen när han kommer hem!!

Det sägs ju att det ska vara bra med te, eller hur? Jag har aldrig tyckt om te, det smakar ju ingenting.. Men nu trotsade jag mitt ''ej en tedrickare'' och har två koppar te framför mig.. Gjorde även iordning lite hallonyoghurt med linfrön och solrosfrön, mm mums..

Nu ska jag slå ner mig själv i soffan och kika klart på sex and the city!!


lunch?


två bilder på mina nya skor från graceland

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aha det är därför det inte blir några nya stövlar;-)

2010-02-05 @ 07:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0