Fredag 8

Oj, börjar skolan redan på måndag?? Nej, vill inte!! Nu vill jag bara att det ska gå snabbt snabbt snabbt så jag kan få ta studenten full som jag sa till pappa :) och sen jobba och tjäna pengar..

Åkte iaf till Kina på växbokrog och gick igenom vår konsert.. Jag och Sibel ska som sagt ha vårt projektarbete där som kommer att innebära god mat till underhållning som jag och Sibel har fixat :)
Här kommer lite info för er som är intresserade:
Plats: växbokrog
Tid: 12.00, 15.00, 18.00
Det kommer alltså att vara tre sittningar så när man bokar bord kan man välja vilken tid man vill äta/se.
Annons kommer att komma ut närmare mars varje torsdag.
Så glöm inte att vara på allerten och boka.
Kvällen kommer alltså att innehålla goood mat och fiiiin underhållning.

Igår åt jag lite popcorn och drack ett glas vin, mmm. Det är avslappning det! Nu har Peter åkt iväg på träning och jag har lurat hit Elin :) hihi.. Hon är hemma över helgen från stockholm. Så imorgon ska vi börja dagen med att kika lite på kommunmästerskapet, min älskling tränar ju Bollnäs nu så bäst att se om han sköter sig :) Sen åker jag till gävle för att kika på hockey. Och när jag kommer hem är det vinpimpling med Elin som gäller.. Braa slut på lovet tycker jag :)

Nej nu måste jag tända lite ljus här i lägenheten, jag fryser!!

Kommentarer
Postat av: Bojan

Nej fanns så dåligt utbud! usch! och så blev båda sjuka :( !

2010-01-08 @ 23:13:27
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0