Måndag 11

Första dagen i skolan efter tre veckors lov.

Förstår ni, här har man kämpat i olika skolor i 12 år. Nu är det bara en enstaka termin kvar sen är jag fri. Fri som en jävla fågel. Fast pöh, trodde jag det. Nej någon frihet blir det inte, och inte heller något sista sommarlov. Jag börjar förhoppningsvis att jobba direkt när studenten är tagen. Sommarjobb är jag garanterad, imorgon ska jag dit och prata lite. Kanske kan roffa åt mig en anställning :)

Så i fem månader nu tänker jag faktiskt glassa ganska mkt. Inte göra mer än nödvändigt! Tror dock att det kommer att bli hektiskt för oss på estet ändå. Projektarbete hit, slutproduktion dit. Balen där, studenten här.

Nu är det bara att ställa om sig i gamla vanor.
Skola 07.45 - 16.00
Laga mat - äta - diska
Tvätta
Träna
Duscha
Ev, plugga
Sen avsluta dagen med att krypa ner i sängen med darling.

Idag har jag hunnit med skolan, lagat mat och ätit med Peter. Samt diskat. Någon träning idag blir det inte, tänker bara ta en lite promenad senare. En tvätt är på g i maskinen. Duscha tänker jag göra efter promenaden, men något plugg blir det då inte idag :) Nej fyy, blää!! hihi.. Och det bästa spar jag alltid till sist, mysa ner i sängen!!

Imorgon blir det Pump, på onsdag Svettexpress och på torsdag Pump. Men nu läll är det Simon och Thomas på tv, så jag bänkar ner mig i soffan en stund. Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Projekt och slutproduktion kommer att gå bra ska du se. Nu håller jag tummarna att det går bra för dig idag med jobbet ;)

Kramisar

2010-01-12 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0