Måndag 18

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan!!
Och imorgon är det natukunskapsprov kl 07.45!!

Efter skolan åkte jag och peter runt och letade efter några snygga beslag som vi ska ha på vår byrå.. Dock så finns det knappt några beslag någonstans, bara helt vanliga handtag.. Boring!! Får leta vidare, annars blir det till att beställa några från internet..

Jag började plocka ner julen idag.. Julgran, julstjärnor, adventsljusstakar!! Byte av gardiner, tvätt mm.. Peter skulle iväg och spela rinkbandy kl 10.. Och helt plötsligt säger han att han ska åka, jahaa.. Redan? Jag trodde att klockan var 8, halv 9.. Men det var hon ju inte, närmare tio!! Gud, hela kvällen bara flög förbi..

Det gick tydligen inte så bra för dem.. Peter har kommit hem och är en riktig surpuppa!! Allt är tydligen fel, tråkmånsen.. Hoppas det går över så han blir lite gladare när vi ska krypa ner i sängen.. Bästa stunden på dagen ju!!

Jag ska nog hoppa in i duschen nu, håret känns som ett paket smör!!
Har försökt pluggat, men det är sjukt svårt.. Får helt enkelt hoppas att provet är enkelt imorgon, men det kan jag väl aldrig tro.. Östen som tror att vi fattar det han har hållt på med i århundranden, jo visst skit enkelt.. Pöh, jag vill kissa på naturkunskap :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Antar att Peter förlorade. Han verkar vara lika dålig förlorare som Johan. Det går bra idag ska du se. Kramisar

2010-01-19 @ 07:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0