Måndag 25

Idag beställde jag mitt nya golla sleeve till min dator, jippi!!
Jag tycker att den är jätte fin?

Elin har kommit hem!!! Hon blir hemma i en hel vecka så idag lunchade vi på furan, sen har hon lovat att hon ska baka cheesecake till mig :)


har kikat igenom mobilen nu ikväll och hittade en bild som betyder mkt :)
Min älskade pappa som handmålade en vägg till mig i min gamla lägenhet, helt klart hälsinglands snyggaste fondvägg!!


Min kärlek och jag träffades för snart ett år sedan <3 Minns när jag ritade denna bild i skolan, då hade vi bara setts en gång.. Ändå var mitt hjärta i min tanke hela tiden!!


Nu ligger jag här i min säng och funderar om jag ska försöka mig på att sussa eller om jag ska vänta på mitt hjärta som kommer hem lite senare? Han har rinkbandy ikväll..
Ligger också och kikar upp på vår vägg här i sovrummet.. Minns när vi satte upp våra namn, jätte fint!! Men minns också hur ett E i mitt namn försvann i ca 1 månad, totalt borta. Vi tänkte köpa ett nytt men då helt plötsligt kom det tillbaka!?! Så nu är det helt igen.. Men hur kommer vi aldrig få förklarat.. Vi har frågat ut Jon och Pär :) Men dom verkligen blånekar!!
 

Nää Nathali tycker att jag har konstiga fötter??


Träning tis-ons-tors!!
Studentfest fre, maybe utgång med elin lör!!

Gooodnatt gott folk, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0