Tisdag 12

Idag började jag 07.45 Hade dubbellektion i naturkunskap och sedan historia. Efter det så åkte jag direkt till Växbo och hade ett litet möte med min chef. Så något sista sommarlov blir det inte, men har nästan ardrig haft något heller, inte de tre sista åren iaf. Jag tar studenten den 11, och börjar jobba den 14 :) Hoho, hoppas att jag har piggat på mig efter hela skivan bara!!

Efter det så åkte jag hem, lagade lite mat och åt med darling. Han fortsatte vidare på träning med fotbollen och jag har varit ner och kört pump med mamma, kina och mia. Herregud om jag kommer att ha träningsvärk imorgon, fyfan!! :) Men skönt vare.

Nu började det en film på tv. Tror nog att jag ska slänga mig i duschen en snabbis och sedan mysa ner mig i soffan och kika på den :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det var tok jobbigt!!!

Kommer nog att få rejäl träningsvärk ska du se.

Ha det så bra så hörs vi på telefon.

Kramisar

2010-01-13 @ 07:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0