Torsdag 14

Imorgon är det fredag, äntligen!! :)

Idag på svenska hade jag och sibel tråkigt.. Därför tyckte hon att det var skit kul att knäppa lite knasiga kort på min dator..











Haha, tänk va ful hon är!! :)

Jag och Maja blev faktist lite sugna vi med när Sibel satt där och skrattade för sig själv.. Så vi provade också!! :)





Nej fy vad fula vi är hela högen!! :)

Imorgon är det iaf fredag och helg.. Jaa, du är så välkommen.. Jag har tränat nu också, och hela kroppen skakade som ett asplöv (eller vad är det man brukar säga?) Känner att jag kommer att vara helt slut imorgon.. Även fast vi har sovmorgon.. Börjar inte föränn 08.55 häftigt va.. Bästa sovmorgon lixom, pöh!! Men bra mycket bättre än 07.45 iaf som alla andra dagar..

Dusch nu och sen sussa!! Puss

Kommentarer
Postat av: Bojan

hahah fint!! ;P

2010-01-17 @ 09:59:09
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0