Fredag 19

Haha, skrev lite med syster idag på facebook chatten. Sant som det är sagt så är världens bara för liten. Syster är på semester i thailand och halv fem en morgon när de var på väg hem till hotellet efter en galen utekväll så stannade de till på ett tattueringställe. Där träffar de en svensk kille som de börjar prata med. Han kom från söderhamn så syster frågade om han kände mig eftersom jag går i skolan i söderhamn. Och dra på trissen, självklart gjorde han det. Han var kompis med ett ex till mig från söderhamn. Så han visste tydligen vem jag var. Men självklart också så är det ju så att alla känner apan men apan känner ingen! ALLTID! Jag kände igen hans namn men inget mer, jaha.
Men det är ganska otroligt tyckte jag och syster att halv fem på morgonen, på andra sidan jorden träffar min syster en kille som känner mig. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0