Lördag 27



Äntligen helg, fy så skönt!! Igår åt jag och Peter på Akropolis, grymt god mat. Sedan hyrde vi en film och myste ner i sängen, dock somnade jag som vanligt hihi! :)

Idag kikade jag på fotboll en sväng, hjärtat hoppade in och spelade med Hällbo! Duktiga pojkar :) Sen var han tvungen att åka och jobba igen, så jag åkte till Dollar och gick där för mig själv en stund. Nu när Peter kommer hem är det handboll som står på schemat. Hans systers barn ska spela!

Sen då? En lördagkväll som inte är planerad låter väl lite tråkigt tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Bojan

SV: Ja jag såg det! tack :) hehe

2010-03-28 @ 16:12:58
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0