Måndag 15

Idag började skolan igen efter en veckas lov, dock så känns det inte som att jag haft något lov! Men det var roligt att se alla igen, hade sånglektion och sedan lite slutproduktion. Imorgon har jag en lektion mellan 10-11. Blir så sur när det tar längre tid för mig att ta mig till skolan och hem igen än tiden lektionen är! 1 timmes lektion, onödigt eller hur?

Det har varit fullt upp hela helgen med kalas och grejer! Nu när jag kom hem efter skolan så ligger Peter i sängen. Han hade spytt hela dagen och hade ont i magen. Det känns som det är magsjuka på G. Och dumma honom om han smittar mig, jag som ska iväg på kryssning till helgen!

Dags att ringa kantorn och prata låtar och tonarter inför begravningen nästa vecka. Uffuff!

Hjärtat mitt gör ju inte många knop denna dag så det blir väl en kväll med datorn i sängen, lika som det har blivit ända sedan jag kom hem från skolan :) Men någon mat måste det väl bli, även om inte Peter vill ha så vill ju jag ha!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Vad menar du då? : )

2010-03-15 @ 22:10:53
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0