Måndag 29

Jag bär på vykort till fru Hansson,
en faktura till nån som blir blåst,
och en postordersförskottsavi,
som är stämplad i Borås.
Ett paket till lilla Jenny,
och en tipsvinst till Hedin,
och mitt allra bästa kärleksbrev,
till byns enda blondin...

Ja, mitt allra bästa kärleksbrev...
till byns enda blondin...

Hihi, jag åker som sagt runt i syster och Johans bil nu när de är i Thailand. Me like ;) Något mer som jag gillade var en skiva som jag hittade idag och lyssnade en bit på den. Många gamla godingar och sedan denna favorit. Byns enda blondin, var tvungen att leta upp den här på internet och det var som jag trodde. Kära SvenIngvars var det som hade komponerat ihop denna sköna låt :) Det trodde jag inte om er sis and johan!

Kommentarer
Postat av: syster

halla vad gor du i varan bil!? har du fragat om lav va? :) inte vad jag vet :) hrm.. haha vada hittade du skivan i varan bil? nu fattar jag ingenting..

2010-03-30 @ 15:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0