Söndag 28

Det blev ingen dålig lördagkväll igår :) Jag och Peter åkte upp till Erik och Lotta och tittade på en film, Valander-Vålnaden. Den var jätte bra tycker jag. Det blev en riktigt lugn och bra lördag :)

Idag har jag och Peter gjort lite nödvändiga ärenden som att slänga alla tomburkar och flaskor som har legat och slängt här hemma. Slängt mycket skit också :) Hämtat matchtröjor och shorts så att pojkarna har något att ha på sig ikväll när det är match mot Kilafors. Hoppas att dom vinner, Kilafors är inge bra! :) Sen det nödvändigaste kanske, åkte hem till växbo och åt mat med mamma och pappa. Rökt firre med gosås, hihi. Man tackar!

Ska kanske bädda sängen och plocka undan lite innan jag åker iväg och tittar på hjärtats match som börjar vid åtta. Då är det fint och vi kan tända ljus och bara mysa restan av kvällen när vi kommer hem. Det behöver jag om jag ska orka med kommande vecka. Det kommer att bli tufft!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0