Tisdag 16

Tisdag och en timmes lektion på skolan. Kändes ganska onödigt men vad gör man inte! Kvar på schemat står middag och träning.

Morgondagen kommer nog att se ganska lika ut, förutom att jag tror att jag ska traska en stund på stan också och se om jag kanske hittar något snyggt till helgen. Jag och mina vänner ska på kryssning, närmare sagt studentkryssning. Hoppas att det blir roligt!

Förra onsdagen hade jag som sagt mina vänner på middag och det blev även krogen senare på kvällen. Tackar än en gång för en underbar kväll.


jag och nathali under onsdagen


Kommentarer
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 19:31:26
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: The Twilight Series

Hejhej!

Vi är fyra tjejer som driver en blogg om Twilightserien!

Kika gärna in och lägg gärna till oss på Bloglovin, men det är inget tvång!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

TTS

2010-03-18 @ 19:33:25
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0