Torsdag 25

Usch, idag var det begravning för Annika Jonsson och jag sjöng två låtar. Hallelujah på svenska och det är inte regn som faller, grymt fina låtar! Tänker på Emma, dotter till Annika som begravdes.

Efter begravningen åkte jag hem och började plocka all jävla skit som låg överallt i hela lägenheten! Jag är väldigt duktig på att lämna saker efter mig men jag förstår faktiskt inte hur man kan klä av sig och släppa allt precis där man står? Nästan varje dag när jag kommer hem ligger det ett par jeans i hallen, strumpor vid soffan och tröja och kalsonger i sovrummet. Hur?
Hur som haver så fick jag ihop det mesta och tvättning för hela slanten blev det. Jag tycker att jag har tvättat och diskat hela eftermiddagen/kvällen men ändå finns det tvätt kvar, åh! Det finns ju inget mer ställe jag kan hänga upp den på. Måste vänta med att tvätta det sista tills imorgon!

Nu sitter jag i soffan, kvar på dagen att göra lista är plugga. Motivation = Noll.

Provet imorgon kommer att skratta åt mig när det ligger där på skolbänken och väntar på att jag ska skriva! Jag fattar ingenting. Läser och läser som en galning men verkligen inget som fastnar i min lilla hjärna just nu. Lärarna borde väl för fan förstå att dom inte kan slänga så mycket plugg på en och samma gång. Vissa har faktiskt inte hjärna nog till det! :)

Imorgon ska jag och Peter ut och äta middag, mums! Myspys. Det var faktist inte igår kan man säga. Men det var ju faktist ett helt år sedan jag och Peter träffades nu någon gång under mars månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0