Torsdag 4

Jag som skulle skriva ett litet till inlägg i bloggen igår, det gick ju bra. Vaknade när hjärtat kom hem, då hade jag ljus, tv och lampa på :) hihi, jag måste ha varit trött! Och idag ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen, Peter var så gosig och jag var så trött. Men tur är det väl att det snart är fredag, för det betyder inte bara fredag och helg utan det betyder en hel veckas ledighet. Det är nämligen lov!!

I helgen ska jag och hjärtat flytta hem till växbo. Mamma och Pappa ska följa med mormor, morfar, morbror, maja och kusinerna till fjällen. Så Peppe och Piraten behöver lite sällskap :) På söndagkväll eller på måndag så åker jag ner till storstaden och till Elin. Stannar där en natt, då ska vi mysa! :)

Jag har sååå ont i benen, gah! Tränade i tisdags och tränade igår, Linda körde hårt med oss. Tror nog faktist att mamma också har lite träningvärk :P Idag efter skolan hade jag tänkt följt med pappa och skjutsa syster och Johan till arlanda. Men mamma skulle följa med honom och göra honom sällskap så då kan jag träna lite istället :) Sen måste jag verkligen hem och plugga, det blev inte så mycket plugg igår även fast jag sa att jag skulle göra det. Fick lite andra saker på tankarna!!

Har en tre timmars lektion nu, och den är sjukt tråkigt. Redovisningar som bara tar enormt mycket tid! Tur att det snart är mat, gottgottgott :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oooooooooooont det gör ont!!!!!! Vilka klumpar till ben jag har och ont i röven.

Tror nog att det är bättre att du är hemma och pluggar lite än att åker till Sthlm och vänder när du snart ska ner igen.

Så snällt att ni fixar med djuren

Kramisar

2010-03-04 @ 11:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0