Onsdag 5

Skolan har tagit över mitt liv. Jag åker till skolan 7 på morgonen och sen kommer jag hem mellan 20-21. Ogillar skarpt.
Vi håller på för fullt med vår slutproduktion, Heja Hektor! Jag hoppas att den blir bra, nu känns inget bra nästan. Är trött och lite smågrinig hela dagarna, ont i magen och less när jag kommer hem. Stackars Peter, men han får stå ut med mig just nu! Dock är jag så otroligt trött på att springa och plockat skit som bara lämnas överallt i lägenheten. Börjar förstå folk som blir galna för de städar och plockar efter andra, och sen får de inte ens ett tack för det. Man kanske bara ska lägga av och se vad som händer?
Jag säger som syster sa, snälla klona mig! Vår slutproduktion tar upp all tid, har massvis med plugg som ska in de två närmaste veckorna och jag har knappt börjat. Uff! Efter denna helg kommer allt att kännas bättre och jag kommer förhopningsvis att vara gladare :)

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Snart är det gjort gumman då kan du koppla av. Kommer att bli så bra på lördag.

Kramisar

2010-05-06 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0