Söndag 16

Gud så skönt det har varit med långhelg. Synd att den nu är över och att jag är tröttare än vanligt, suck! Men helgen i sig har varit bra. Mycket innebandy och fotboll, sedan grillning med vänner. Lugnt och skönt.
Imorgon är det nya tag och en ny vecka. Vi börjar den med en dag i skolan sedan en Rädda barnen konsert. På tisdag är det personaldag så då blir den en dag i växbo. Sedan kommer veckan att rulla på som vanligt med skolan tror jag. Vi har två examinationer som ska in denna vecka också. Jag har dock inte börjat med någon ännu, typiskt!
Åkte hem till växbo ikväll för att plugga lite, men har bara hunnit med att gjort klart en uppgift i kulturhistoria som har legat och skräpat. Så till veckan får vi se till att ta tag i historieuppgifterna också!
Nu ska jag gå ner till pappsen, dags för lite käk. Sen en chipspåse framför tv låter bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vad bra att du höll pappa sällskap en stund.

Han var riktigt nöjd med det.

Kram kram

2010-05-18 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0