Tisdag 11

Jag och min sambo har ett jätte problem nu!
Vi bor i en fin tvåa på andra våningen på Gärdet i Bollnäs. Det är inte något fel på den förutom att vi skulle ha velat renovera köket. Nu har vi fått ett erbjudande av våra vänner att hyra en lägenhet under dem i ett hus. Huset ligger vid vattnet och läget är verkligen jätte fint. Jag gillar lägenheten i sig, den är stor och högt i tak, men det enda som stör oss är att om vi skulle byta så skulle man kunna säga att vi byter ned oss.
Lägenheten som vi bor i nu är som sagt lite fräschare och modernare än den andra som är mer rymligare och bättre läge. Det är otroligt svårt att bestämma sig. Vi skulle ju som sagt vela renovera köket här, och köket i den andra lägenheten var inte alls så fräscht. Rummet var stort och fint men köksdelen var väldigt liten. Det var lixom mindre skåp och förvaring än vad vi har nu!
Åh, blir bara frustrerad när jag tänker på det! Jag vill jätte gärna ha lägenheten, den är stor, fin och bästa läget i Bollnäs. Men köket??? Man spenderar ju ändå en mycket tid i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0