Torsdag 20

Imorse när jag vaknade var jag så otroligt trött. Jag var på gränsen till att stanna hemma och sova. Men nej så, jag pallrade mig upp och åkte till skolan. Vilket jag nu ångrar stort! Jag åkte till skolan för att få höra att jag gjort klart alla arbeten och kan då åka hem. Lite putt blev jag allt..

Åkte hem och pluggade lite, inte så mycket men. Lagade mat och nu väntar jag på hjärtat mitt som snart kommer hem från fotbollen. Ikväll blir det iaf inte en sen kväll, tidig som fan ska den bli. En dag kvar i skolan denna vecka, underbart!

Hittade iaf mina dröm studentskor + balskor. Och bara för att jag gillade dem så finns det självklart inga storlekar till mig. Enda storleken som fanns var 39, finns ju ingen chans att jag kan stappla runt i dem. Sur igen, men då kom hjärtat hem med en tidning till mig, Vackra hem! Och vipps, glad igen :)


Kommentarer
Postat av: Bojan

Jaha gjorde ni! :D det är ju billigt som F*n där :P Har du också köpt genomskinliga eller? :)



kram

2010-05-29 @ 12:31:42
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0