Onsdag 28

Hej Alla Glada!! :)

Jädrans vad tiden går fort. Har inte hunnit känt av att jag faktiskt är ledig föränn idag, då tog jag och mamma med oss ett helt gäng till badhuset i söderhamn :) Morbror, Maja, mina kusiner Elias och Sara, Mia och lille Melker! Vi hade super-roligt i flera timmar, men gooooosch så trött man blir av att bada. Nu känner jag mig helt slut, men det är bra för imorgon och på fredag ska jag tillbaka och jobba :) Sedan är jag ledig i en hel vecka igen, vissa har det bra :) hihi!

Eftersom jag var lite slö idag efter badet gjorde jag ett snabbt ryck med dammsugaren sedan tände jag massvis med ljus i hela lägenheten, myste ner under ett täcke i soffan med lite popcorn och bubbelvatten! :) Sååå himla skönt såhär dagen före jobb. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och vänta på hjärtat. Jag hoppas att han kommer snart iaf, man vet ju aldrig :)


Mitt och Peters vardagsrum! Mysigt värre :)


Och vår lilla matplats, finns det hjärterum finns det stjärterum :)

Hoppas alla haft en underbar jul,
och god fortsättning på er alla :)
Kramar Emelie

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Myyyyyysigt!!!

Ses i morgon

Kram på dig

2012-01-04 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0