Måndag 14

Förra veckan var jag och tre tjejer från jobbet på utbildning i storstan, närmare sagt på Skepparholmens konferens och spa. Superfint hotell med god mat och en inspirerande utbildning!!
Det blev alltså en kortvecka på jobbet då vi var på utbildningen mån-ons. Därför känns även denna vecka kort då jag ska till Ullared på torsdag med Lina och Sofie :)

Just nu i denna stund har jag tvättat lite, rensat vår garderod/skrubb/skoförvaring så man nu igen kan säga att det är min walk in closet for my shoes. Det brukar efter ett tag förvandlas till peters slänghörna, men jag gör ett tappert försök iaf :)

Det är ju för tusiken jul snart också!! Måste knåpa ihop en önskelista till tomten..

Hoppas alla har en fortsatt trevlig kväll..
Kramar Emelie.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag tror att tomten väntar på den där listan nu.

Kram mamma

2011-11-15 @ 06:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0