Tisdag 29

Har haft en bra dag på jobbet (som vanligt men ändå). Ett härligt träningspass (också som vanligt ju). Meeeeen ont i magen som en gnu så jag vet knappt vad jag heter längre! Snälla, måtte jag inte få sova denna natt..

Längtar redan till lördag då jag ska hem till mamma och pappa och julbaka. Det blir nog allt möjligt, glögg, lussebullar, knäck, ischoklad, kola och mycket mycket mer :) Syster kommer nog även hem och bakar med oss.. Men ska redan imorgon börja på lite julsaker. Dags att julpynta i skylten :)

Ska ta mig en varm dusch och sedan hoppa till sängs!

Kramar om!!
Emelie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar jag med!!!

Kram

2011-11-30 @ 06:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0