Lördag 29

Imorse vinkade jag av hjärtat som åkte på kryssning med grabbarna! Ojoj, hoppas ingen hamnar i sjön bara :) Sedan en snabbvisit på staden och sedan stor röjning i lägenheten. Nu är allt klart för hösten och det känns superskönt!

Kvällen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa i härliga växbo! Här är det tyst och stilla, långt till närmaste granne. Inte alls som i stora bollnäs! :) Men så ensamt det är nu i denna stora dubbelsäng, jag fyller lixom inte ut den själv! Önskar hjärtat var hemma och myste med mig, men en natt ska jag nog klara!

Morgondagens schema är späckat! Upp och sy fina köksgardiner, åka till farmor för att leta upp gamla mattrasor som ska bli något nytt och fräscht (om mamma lär mig virka förstås), gå på växbo lins utförsäljning och även till loppisen på bygdegården! Hoppas jag hittar något roligt. Sen ska jag nog åka hem till bollnäs och invänta hjärtat igen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Opps mamma lärde dig att virka men av någon anledning så ligger mattrasor och virknålen kvar i Växbo ;-)

Kram och tack för sällskapet

2011-10-30 @ 20:20:06
Postat av: johanna

om jag kommer hem på söndag, kommer du/ni till växbo då?

2011-11-02 @ 22:13:08
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hmm, ja det kan vi nog göra! Nå spec?

2011-11-04 @ 14:26:32
URL: http://emwestberg.blogg.se/
Postat av: Romina

Roligt att du trivs på det nya jobbet =) Kul att du mår bra och det flyter på :)

2011-11-04 @ 22:24:59
URL: http://romajs,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0