Onsdag 26

Då var det redan onsdag igen. Helt galet vad fort det går, nästa vecka är det november lixom!
Men allt känns så bra nu, jobbet flyter på och jag har massvis med roliga saker framför mig. I november ska jag på en kurs med 3 till på jobbet. Vi ska bo på Skepparholmens konferens och spa, låter helt okej :) Sedan ska jag iväg på en assistentkurs lite senare också.
En annan rolig grej som händer i november är att Lina och Sofie har lurat med mig till Ullared :) Ojojoj! Något jag aldrig trott att jag skulle åka till. Massor med folk, vilket gör mig tokig! Men som sagt, dom har lurat med mig så med det ska jag :)

Idag hade vi möte med Anticimex efter jobbet och sedan gick vi vidare och blev bjudna på mat på Acropolis. Gud så gott det var, verkligen jätte tack för en god middag!

Till helgen åker Peter och grabbarna iväg med Ålandsbåten, och jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! :) Så jag åker nog hem till Växbo och myser med mor och far ja!

Nu är det dags att sussa! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gör du helt rätt i. Få se om vi kan få ihop något gott till kvällen.

Kram

Mamma

2011-10-27 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0