Tisdag 11

Har haft en riktigt bra tisdag!
Började dagen med jobba från 8-14 i Söderhamn, sen åkte vi till Bollnäs hela högen (både kontoret i bollnäs och i söderhamn) och tog nya fräscha kort till hemsidan mm.
Hoppas dem blev bra!
Vi avslutade sedan fotosessionen med en fika på krokanen, mycket gott.
Efter jobbet åkte jag hem och började tvätta, diska mm. Syster kom från Gävle så jag tog med henne på ett Pulse&Power pass. Nu har jag slängt i den tredje maskinen med tvätt för dagen, själv har jag slängt mig i soffan framför DH.
Önskar hjärtat var hemma och myste med mig men han är i huvudstaden och kikar på fotboll. Så jag får vänta tills sena natten innan det blir någe mys här på lilla gärdet :)
Nu ska jag fortsätta mysa med mig själv och invänta tvättmaskinen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0