Onsdag 4

Fanfanfan!!! Livet har rullat på så jävla bra, jag har varit glad och allt har gått min väg. Så kommer skatteverket som en smäll på käften och vill ha 12000kr av mig. TOLVTUSEN KRONOR!! Känner mig grymt lurad och utnyttjad. Fan, driver man ett stort företag förväntas man kunna sådana saker, men icke då. Pinsamt är ordet!!
Samtidigt som jag kanske hoppade in i något för tidigt?? Det som kändes så bra i början ligger nu som börda på mina axlar och jag känner mig så dålig, så dålig..
Jag är trött och bitter, hinner inte orkar inte träna som jag ska! Jag behöver verkligen denna påskledighet nu. Men känner jag mig själv är jag så envis så jag kommer inte kunna sluta, därför känner jag en grym stress inför denna ledighet som jag måste ägna till min börda på mina axlar :/ Ångest!!!

Känner att paniken släppt lite nu när jag skrivit av mig. Imorgon är en ny dag och den blir säkert bättre än denna (annars gör den det jävligt bra). Tack och godnatt..

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kram på dig med!!

Allt brukar ordna sig gumman. Fick du mitt SMS om att Mia kan hjälpa dig lite.



Puss ock kram från mamma och pappa

2012-04-08 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0